środa, 19 marca 2014

Witam:)

Witam.
Już dawno miałam ochotę pisać bloga jednak zawsze było coś ważniejszego do zrobienia. Dzisiaj już postanowiłam spełnić moje marzenie. Jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałam co to papierowa wiklina, quilling czy inne dziedziny rękodzieła. Moja przygoda z takim tworzeniem zaczęła się banalnie. Córka miała w przedszkolu konkurs na dyniowe cudeńka i chciałyśmy zrobić dynię w rzadko spotykany sposób. W internecie natknęłam się na dynię z papierowej wikliny na stronie http://hand-made-by-margo-2013.blogspot.com, spróbowałam taką wykonać i od tej pory papierowa wiklina mnie "wciągnęła"
A tutaj moja dynia. Czy się podoba zostawiam wam do oceny.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem szczęśliwą żoną i mamą dwójki urwisów. Rękodzieło to moje hobby. Ciągle próbuję nowych rzeczy i wiecznie się czegoś uczę:)